Utfärder och mera funderingar
Äntligen hemma! Efter jobbet åkte vi iväg till Järvenpää för att titta på en bil vi var intresserade av, en timmes resa ungefär. När vi kom fram fick vi dock veta att bilen hade sålts för bara någon minut sedan. Så tyvärr blev det ingen bil, men vi fick ju nöjet att vara på ett…