Kebab och sallad
Och hostandet forsätter med feber. Så synd att jag är sjuk just nu, precis när jag har som allra flest bloggläsare som väntar på träningsinspiration för att kicka igång det nya året, och här sitter jag och hostar och febrar. Men kan tyvärr inte göra så mycket annat för tillfället. Tror att jag måste gå…