Utefotograferande
Stack iväg på picknick till Brunnsparkens klippor med min man efter jobbet, och årets första lösglass på det. Oj så gott och så somrigt! Efter det har vi hängt ännu mera utomhus, fotat lite olika övningar bland annat. Och jag fick ett riktigt bra träningspass på samma gång. Härligt med vår!