Shopping
|

Shopping

Idag slutade jag lite tidigare och tog metron in till stan. Jag måste medge att jag hade en baktanke med att åka in till stan, jag skulle nämligen till H&M och kolla på en snygg träningstopp som jag sett här. Så till H&M for jag och toppen blev min. Såg också sen att Röhnish hade…

Fredagsmys
|

Fredagsmys

Dags för fredagsmyys! Lägenheten är städad och löprundan är sprungen. 6 kilometer på en genomsnittsfart på 5 min/km, sista biten i rejäl uppförsbacke. Jag är en sån typ som helst nöter på i sakta fart en längre sträcka, så jag har alltid svårt att springa kort och snabbt, men jag är nöjd med dagens runda….

Slut på innehåll

Slut på innehåll