En helg i Stockholm
Så var vi tillbaka hem igen då efter en helg i Stockholm. Jag valde att inte blogga, för jag ville använda ledig tid till att bara chilla. Och det gjorde jag också på stan med mannen, i det varma badkaret och uppkrupen i den ofantligt sköna hotellsängen med en bok. Jag hade inte lust för…