Godisutmaningen
Här i Filippinierna finns ingen salmiak och ingen lakrits. Jag visste ju nog om det och hade förstås förberett mig med några påsar med svart godis i resväskorna. Men det är ändå en utmaning för mig, för jag har faktiskt alltid ätit mycket godis. Men utmaningar är väl till för att vinnas, så jag har…