En härlig dag
Jag sitter på cafét här på English Bakery och smuttar på min vattenmelonshake, trött efter en riktigt härlig dag! Vädret var soligt och vinden var super. Det blev en del höga hopp och när vinden lugnat sig lite unhooked också. Jag landar raley to blind nu, men faller direkt efter att jag fått tag i…