Barfotalöpning på stranden
Idag har det regnat och både jag och Jonathan har suttit nästan hela dagen med näsan i dataskärmen. Det var vind för kitesurfing, men vi orkade helt enkelt inte i den hårda vinden, när vi åkt så många dagar nu i sträck. Men strax innan solen gick ner och när regnet upphört fick vi en…