Lördagsmotion med familjen
Igår samlades hela familjen för att fira min äldsta brors 30-årsdag. De allra flesta hos oss gillar bollsporter och motion, så vad passade väl bättre än att fira i en gymnastiksal? Rätt så smidigt också att vi kan bilda två hela lag med hela stora familjen, haha. Vi hann spela innebandy, handboll, minifotboll och brännboll…