Efterlysning av gym för att slippa frysa
Ibland tror jag att jag helt enkelt har något fel eftersom jag fryser så mycket. Jag sitter och skriver med en stickamössa och Jonathans stora vinterjacka på mig. Inomhus alltså. Har nu flera dagar drömt mig bort till varmare breddgrader. Jag längtar så efter att inte frysa. Men samtidigt så vet jag att jag skulle…