Morgonmål på jobbet
Fyra dagar kvar till semestern… Jag väntar otroligt mycket på att få ledigt, och det känns som om jag släpar mig igenom dagarna. Imorse sov jag så länge att jag inte hann äta något morgonmål, men äter nu på jobbet istället den klassiska turkiska yoghurten med kiwi och cashewnötter. Snart ska jag ivägcyklande på hembesök,…