Träning i november
Jag sitter hemma och tittar på bloggalan via webb-tv. (Tack förresten alla som röstade, vet att ni var några som röstade på min blogg!) Jag hade själv tänkt vara med på galan, men sen blev det inte så. Ganska skönt att sitta hemma också i stickasockona (ullstrumpor, heter det så?). Men tänkte att det är…