Skimboard och roliga planer
Jag har haft två dagar nu med lite oflyt (eller vad man ska kalla det när man krashar med vindsurfare och vinden är byig och man inte landar någonting). Men i alla fall har vi haft riktigt fint väder här som vanligt. I början när vi kom var det ofta mulet, men nu är vädret…