Löpning i solnedgången och hemmaträning
En riktigt fin utsikt har man från den där palmen på White Beach. Idag var vi på plats när solen gick ner, i träningskläder. Vi sprang längs med stranden, och stannade och fotade emellanåt. Solnedgången var så fin och siluett-fotona blev så otroligt vackra. Efter att solen gått ner sprang vi hem, och tränade ännu…