Småshopping en torsdagskväll
Ikväll halv 8 körde jag iväg till köpcentret Jumbo för att kolla lite. Jag gillar att shoppa strax innan stängningsdax, när det är lite folk och man får bra betjäning. Jag hittade det jag for dit för, nämligen en ny basic handväska i svart (har haft en röd i användning mest, och hur matchbart är…