Styrketräning
Måndagen till trots har jag tränat idag. Egetligen var det en 8 kilometers snabblänk på programmet från igår (som vi aldrig sprang), men ville inte springa i detta slaskväder och kan inte springa så länge på gymet. Så det blev ett styrkepass istället. Värmde upp på mattan i mina fivefingers. Tävlade med Jonathan på löpmattan,…