Teknikträning
Jag gjorde ett lugnare pass på gymmet igår, och det gick hur bra som helst fast jag var lite snorig. Förkylningen är nog nästan över, och är man pigg och annars känner sig redo för träning (och inte har ont i halsen) så brukar det gå bra att träna. Men jag tänkte att det var…