Härligt flåsigt träningpass
Puh, säger jag efter ett svettigt träningspass tillsammans med Jonathan ute på gräsmattan. Jag börjar vara i slutet på 7-veckorsprogrammet nu (5:e veckan), och passet var riktigt jobbigt! Jobbigt, men effektivt. Svettigt, men skönt. Flåsigt, men samtidigt härligt! Åh, vad jag älskar känslan när musklerna kämpar det sista de orkar och man bara känner hur…