Morgonträning som gav energi!
Att börja dagen med träning är aldrig fel. För att orka träna styrka åt jag två skramlade ägg och ett glas oboy för snabb energi innan jag gav mig iväg. Jag sprang iväg mot utegymmet och tränade ett liknande program som sist, fast med små ändringar. Det blev detta program i tre set: Utfall eller…